1 Μαΐ 2009

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!

Σήμερα ανθίζει όλη η πλάση, σαν σήμερα σε έφερε στον δρόμο μου ο Κύριος.
Μετά την Ανάστασή Του και λίγο πριν συναντηθούμε εκεί που τόσο μ΄αρέσει –στους Εμμαούς- μου έστειλε εσένα «γιασεμάκι» μου για να γεμίζεις το μονοπάτι της ζωής μου ευωδία Χριστού.



Σε ευχαριστώ άγγελέ μου, που με την υπομονή, την προσευχή, την αγάπη για τους ανθρώπους, βαδίζεις στα χνάρια του Χριστού μας.
Μην σε απασχολήσουν τα αγαθά της γης αυτής ποτέ, γιατί έρχονται και παρέρχονται,
τα αγαθά της βασιλείας του Θεού που είναι αιώνια να έχεις μέσα στην καρδούλα σου εσύ,
και την αγάπη του Χριστού και Πατέρα μας.


Συμπαραστάτης ακοίμητος στον δρόμο της ζωής σου θα είναι η προσευχή.
Αυτή θα σε ενώνει με την Θεία φύση σου και αυτή θα σε ενδυναμώνει για όλα τα έργα σου.
Και όταν λυγίσεις και πονέσεις και αποθαρρυνθείς, κι όταν σε αδιέξοδο και τρικυμία βρεθείς, να τρέξεις εκεί κάτω από το πετραχήλι να λουσθείς με το Πνεύμα της Χάριτος του Θεού.




Δεν υπάρχουν σχόλια: