29 Ιουν 2009

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ - ΑΓΑΠΗ












ΥΜΝΟΣ ΑΓΑΠΗΣ

Προς Κορινθίους, Α΄Επιστολής Παύλου το Ανάγνωσμα


27 Αδέλφια μου, εσείς ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

αποτελείται ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

και είστε μέλη Του ο καθένας σας χωριστά,


28 γι΄αυτό στην Εκκλησία

ο Θεός τοποθέτησε τον καθένα στην ορισμένη του θέση.

Πρώτα έρχονται οι Απόστολοι, σε δεύτερη θέση οι Προφήτες,

σε τρίτη οι Διδάσκαλοι

και ακολουθούν οι θαυματουργοί, οι θεραπευτές,

αυτοί που παραστέκονται στις ανάγκες, οι διαχειριστές,

όσοι λαλούν διάφορα είδη γλωσσών.


29 Δεν είναι όλοι Απόστολοι, ούτε όλοι Προφήτες,

ούτε όλοι διδάσκαλοι.


30 Δεν είναι όλοι θαυματουργοί, ούτε όλοι θεραπευτές,

ούτε όλοι λαλούν γλώσσες

και ούτε όλοι ξέρουν πώς να τις εξηγούν.


31 Ο ζήλος σας μάλιστα

πρέπει να στρέφεται προς τα σημαντικότερα χαρίσματα,

ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΔΡΟΜΟ...

......ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ


1 Εάν μπορώ να λαλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων

ακόμα και των αγγέλων,

αλλά δεν έχω αγάπη για τους άλλους...

οι λόγοι μου ακούγονται σαν ήχος χάλκινης καμπάνας

ή σαν κυμβάλων αλαλαγμός.


2 Και αν έχω της προφητείας το χάρισμα,

και όλα κατέχω τα μυστήρια

και όλη την γνώση αν έχω ακόμα

και όλη την πίστη έτσι ώστε να μετακινώ βουνά,

αλλά δεν έχω αγάπη....

είμαι ένα τίποτα.


3 Και αν ακόμα μοιράσω στους φτωχούς όλα μου τα υπάρχοντα,

κι αν παραδώσω στην φωτιά το σώμα μου για να καεί,

αλλά δεν έχω αγάπη...

σε τίποτα δεν με ωφελεί.


4 Εκείνος που αγαπάει έχει μακροθυμία,

έχει και καλοσύνη.

Εκείνος που αγαπάει δεν ζηλοφθονεί,

εκείνος που αγαπάει δεν κομπάζει,

ούτε περηφανεύεται,


5 είναι ευπρεπής,

δεν είναι εγωϊστής ούτε ευερέθιστος.

Ξεχνάει το κακό που του έχουν κάνει,


6 δεν χαίρεται για το στραβό που γίνεται,

αλλά μετέχει στην χαρά για το σωστό.


7 Εκείνος που αγαπάει όλα τα ανέχεται,

σε όλα εμπιστεύεται,

για όλα ελπίζει,

όλα τα υπομένει.


8 Ποτέ η αγάπη δεν θα πάψει να υπάρχει.




27 μες δ στε σμα Χριστο κα μλη κ μρους.

28 Κα ος μν θετο Θες ν τ κκλησίᾳ πρτον ποστλους, δετερον προφτας, τρτον διδασκλους, πειτα δυνμεις, ετα χαρσματα αμτων, ντιλψεις, κυβερνσεις, γνη γλωσσν.

29 μ πντες πστολοι; μ πντες προφται; μ πντες διδσκαλοι; μ πντες δυνμεις;

30 μ πντες χαρσματα χουσιν αμτων; μ πντες γλσσαις λαλοσι; μ πντες διερμηνεουσι;

31 ζηλοτε δ τ χαρσματα τ κρετονα. κα τι καθ' περβολν δν μν δεκνυμι.


1 Ἐὰν τας γλσσαις τν νθρπων λαλ κα τν γγλων, γπην δ μ χω, γγονα χαλκς χν κμβαλον λαλζον.

2 κα ἐὰν χω προφητεαν κα εδ τ μυστρια πντα κα πσαν τν γνσιν, κα ἐὰν χω πσαν τν πστιν, στε ρη μεθιστνειν, γπην δ μ χω, οδν εμι.

3 κα ἐὰν ψωμσω πντα τ πρχοντ μου, κα ἐὰν παραδ τ σμ μου να καυθσωμαι, γπην δ μ χω, οδν φελομαι.

4 γπη μακροθυμε, χρηστεεται, γπη ο ζηλο, γπη ο περπερεεται, ο φυσιοται,

5 οκ σχημονε, ο ζητε τ αυτς, ο παροξνεται, ο λογζεται τ κακν,

6 ο χαρει π τ δικίᾳ, συγχαρει δ τ ληθείᾳ·

7 πντα στγει, πντα πιστεει, πντα λπζει, πντα πομνει.

8 γπη οδποτε κππτει.








Δεν υπάρχουν σχόλια: